marți, aprilie 15, 2008

contrast


te plimbi pe alee nu stii daca lumea e alba sau neagra, daca exista bine sau rau, rece sau cald, daca toate aceste antinomii isi au rostul cand cu un simplu retus in photoshop lumea devine mai verde, mai gri, mai rosie, mai sepia, mai cum vrei... daca macar ai putea sa retusezi realitatea, greselile, ploaia sa fie de un verde fosforescent, soarele sa imprastie o lumina fada, alba, nori sa fie manjiti pe cer in tonuri de gri, albastru, bej... cel putin o data, o singura data daca ai putea sa faci asta...
te plimbi cu umbrela deschisa la limita dintre real si real, dintre vis si cosmar... si totusi viata e mai verde sau mai sepia decat cum credem noi... si de cele mai multe ori preferam sa mergem mai departe protejati de umbrela noastra modificata tot in photoshop.

p.s.: daca persoana din poza se recunoaste sa lase un comment :D

5 comentarii:

Anonim spunea...

dada ma recunosk:>:):P
sooper fain,minunat
ma simt onorata:P
multzumesk:*>:D<

Anonim spunea...

am nevoie de sfatul tau. nu am incredere in multe persoane asa ca m-am decis sa intreb un necunoscut mai degraba.daca am ajuns cu o tipa la pat,dar nu am dezvirginat-o,dar nu a fost "protejat" toata treaba asta, are ghinionul sa ramana grea? aa,sorry k toata treaba asta nu are nici o legatura cu pasajul la care am bagat coment.te rog,daca ma poti ajuta,am sa caut raspunsul maine.nb

M. spunea...

daca actul sexual s-a produs atunci e posibil...

Anonim spunea...

ok.nu-i bun.multam oricum

io's spunea...

io's
:P glumeam