miercuri, octombrie 08, 2008

incredibil

a trecut o luna intreaga, ba chiar o luna jumate de cand nu am mai postat nimic.
sincer mi s-a facut dor. dar sunt indecis daca sa mai continui sau nu. chiar nu stiu ce sa fac. oricum nu are prea mare importanta, nu? nu multi sunt interesati de ceea ce fac sau ceea ce nu fac, de ceea ce gandesc sau nu. nu simt nevoia unei sustineri sau a unei confirmari de loialitate si am ajuns sa nu imi mai pese daca citeste cineva sau nu blogul. ma gandesc ca de la o vreme a ajuns o pierdere de timp, clipe irosite in fata unui monitor, mintindu-ma frumos ca ceea ce fac eu e cel putin o provocare, daca nu o redescoperire a culturii... ies mai castigat poate, jucand diablo sau dungeon lords sau spore sau braintrainer, pentru ca am sentimentul unui efort depus ce are rezultate. am urcat inca un level, am terminat inca un quest, am evoluat dintr-o amiba intr-o rinocer cu aripi si aparat dentar sau pur si simplu reusesc sa adun doua cifre intre ele. ceva se schimba in aerul din jurul meu, in sufletele din jurul meu. societatea in care traiesc se schimba prea repede, responsabilitatile cresc si nu sunt sigur daca sunt gata sa le accept. totul se invarte si te prinde si pe tine in acel vartej la inceput lin apoi tot mai vertiginos ca in cele din urma sa te scufunzi cu totul fara vreo sansa de scapare intr-un abis acvatic (sau social, sau cultural, sau aritstic, sau virtual). e ca si atunci cand tragi apa la baie si totul se scurge in canalizare.

intrebarea acestei clipe, si doar a ei, caci pentru clipa urmatoare am alta intrebare, iar pentru urmatoarea alta si tot asa, este daca sa continui sa postez pe blog. isi are rostul o asemenea activitate? merita timpul pe care il am sa il utilizez in acest mod? sincer... nu stiu.

3 comentarii:

Alexandra Cota spunea...

nu as putea sa-ti raspund la intrebare...cert este ca eu am pus linkul la blogul tau la favorites :)) in blogroll nu mi-am permis sa te trec.

M. spunea...

multumesc de onoare :)
si de interes :)

Anonim spunea...

lasa, ca cine vrea sa citeasca tot citeste; asa mai vin stari din astea fara chef, dar nu-ti bate capul.
daca e cineva care apreciaza bloggu' asta, atunci io's. ;)