miercuri, august 19, 2009

postare random

printre altele ma gandeam zilele astea sa scriu ceva despre jerome k. jerome si twitter. are el acolo in ideile lui trandave ceva care se potriveste nemaipomenit de bine pentru era microbloggingului in care am intrat. insa se pare ca nu mi-a iesit. am mai incercat si sa scriu despre "ceea ce face diavolul acum" pentru concurs anuntat ceva mai jos. nici asta nu mi-a iesit.
insa ma recitit scurtele capitole de pe alb iesit din minti negre, si asa mi-a venit o pofta sa continui povestea... am sa incerc si asta.

voi ce mai faceti? se cam lasa frigul pe aici pe blog. nu mai e lume sa citeasca, nici sa comenteze, dar inca e bine. e bine pentru ca aici ma simt acasa. un acasa al meu virtual ce poarta pe toti peretii si pe toate usile urmele cuvintelor mele.

Oricum asa ca un fel de teaser: se pregateste un concurs mare, mare de tot. rugati-va sa se termine de pregatit si sa inceapa odata :)

0 comentarii: