miercuri, septembrie 23, 2009

Spune-ti parerea!


In contextul in care Romania se apropie de alegeri prezidentiale, si in care eu habar nu am cine sunt candidatii cu exceptia lui Geoana si a lui Remus Cernea, care de fapt nici nu stiu daca e pe listele oficiale inca... oricum in acest context tensionat al recesiunii economice, a crizei de locuri de munca si a devalorizarii oricaror valori spirituale, am luat o carte din biblioteca cumparata de la un anticariat cu 3 lei, pentru ca auzisem de autor pomenit pe undeva, printr-o carte de-a lui Soljenitin cred, dar nu sunt sigur - Un Erou al Timpului Nostru (cred ca titlul are ceva de spus legat de ceea ce avem nevoie in zilele acestea). Nu am sa ii fac o recenzie inca pentru ca nu am terminat-o, dar cel mai probabil am sa vin cu una zilele urmatoare, ci doresc sa postez un citat care mi-a placut si sa va las pe voi sa va dati cu parerea.
Iata deci citatul:

"Si daca oamenii s-ar judeca mai bine, s-ar convinge ca viata nu merita s-o iei prea mult in serios."

Pe autor il cheama Mihail I. Lermontov, si in mod interesant Un erou al timpului nostru este singurul lui roman, daca nu ma insel (daca ma insel dati vina pe wikipedia). Tipul e poet, de la inceputul secolului nouasprezece si nu a trait decat vreo treizeci si sapte de ani, sau pe acolo.

Deci, ce parere aveti?

0 comentarii: