luni, februarie 08, 2010

Sa vezi, sa te minunezi si sa nu iti vina sa crezi

Buuuun. Am ajuns azi noapte, dimineata pe la 1 jumate acasa.

Am fost in Bucuresti la examene si, da, le-am luat. La limita, dar le-am luat.

Vreau sa va arat cateva poze de prin Bucuresti, un video de la "Sala de Lectura", o ceainarie grozava (imi cer scuze de pe acum pentru ca am tinut camera invers) si un video de pe drum.

Multumesc Dan pentru ca m-a dus si m-a adus in siguranta.

Multumesc si ghidului meu neobosit care si el (adica ghidul, desi e ea) si-a luat examenele in ciuda timpului irosit cu mine prin nametii din Bucuresti.

Sa stiti ca daca aveti vremuri din astea pe acolo prin sud, nu prea atrageti turisti :P

Pe drum am vazut niste peisaje splendide. Caraimanul, Sighisoara (in trecere), un satuc caruia i-am uitat numele, vazut de pe o colina, doua cetati uitate de lume. Si de vreo trei ori am trecut Valea Scroafei. Da. Chiar asa ii zice.

gata cu vorbaria. Sa spuna ce au de zis imaginile.

(da. desenul eu l-am facut. am ascultat muzica buna, atmosfera grozava, ceai delicios si aveai si posibilitatea de a-ti exersa talentul fara ca sa rada nimeni de tine. imaginea arata mai bine asa ca-n realitate)

Si inca un lucru ce am vazut in Bucuresti. O tipa incaltata cu cizme cu toc... invelite in punga. A trebuit sa fac poza. Nu m-am putut abtine. Cadrul a iesit grozav... nu i se vede fata, nu se face domnisoara/doamna de rusine :P (locatie: Mac, vizavi de hotel Chismigiu)

Sa adaugam si o imagine cu viscolul: 

Bun. Si in ultima faza va las cu un video de pe drumul viscolit, cel pe care il vedeti mai sus si apoi putina muzica (calitate indoielnica datorita zgomotului de fond si camerei digitale, in schimb prestatia muzicienilor a fost la inaltime)





0 comentarii: