miercuri, octombrie 31, 2007

Fluturi

De cand am citit cateva din cartile scrise de Cartarescu am ramas cu o oarecare urma de obsesie pentru fluturi. Intr-un mod ciudat ma fascineaza.
Inainte de a mai continua, cutia cu jucarii vreau sa-mi cer scuze ca nu am ascultat piesa cand mi-ai trimis-o. acuma imi pare rau. Dar iti multumesc ca mi-ai trimis-o.
Bun. Sa continuam. Piesa urmatoare vorbeste despre un el si o ea, si senzatia pe care o au cand sunt unul cu celalalt. Versuri reusite si o linie melodica pe masura. Aplauzele mele pentru cei de la Spitalul de Urgenta. O piesa de nota 10. Si nu as scrie un articol separat doar pentru ei daca piesa nu m-ar obseda. Auditie placuta. (da-ti click pe prima piesa din player)

Plimba-ti palma-n parul meu pana ajungi la suflet

Privirea ti s-a tulburat cand te-am atins
Iti cant incet cu ochii inchisi si cu buzele grele
Mi-e teama zambetul sa ti-l respir

Nu spune nici un cuvant
Cuvintele se pierd in vant
Si vorbesc cu mine singur
Si in somn te tin alaturi
Iar in bezna din lumina te simt si ametesc
Si imi bat sub piele fluturi
Si in somn te tin alaturi
Iar atunci cand te privesc ma pierd si ametesc.
Ma pierd si ametesc

Fluturi...fluturi...

Timpul nu vrea sa spuna cand s-a intamplat
E prima oara cand iubim cu adevarat....

0 comentarii: