sâmbătă, octombrie 27, 2007

monochrome

alb şi negru

alb şi negru

alb şi negru

alb şi negru

alb şi negru

care e diferenţa dintre penibil şi a fi prost?

alb şi negru

alb şi negru

care e distanţa dintre verde şi un kilometru şi ceva de iubire?

alb şi negru

alb şi negru

alb şi negru

cât de mult trebuie să amestec până să te înghit şi să te uit?

alb şi negru

mai avem mult de mers de la tine până la prima insomnie?

alb şi negru

alb şi negru

alb şi negru

alb şi negru

dacă ar fi să alegi între 2 oase şi un sac de făină, ai alege să mă iubeşti pentru 20 de lei?

3 comentarii:

Anonim spunea...

timpul vindeca ranile,timpul vindeca totul

Anonim spunea...

daca este vorba de cine cred eu ca e, atunci ar fi bine sa te reorientezi, nu merita...vezi tu,a iubii inseamna a suferii,si cum multi fug de suferinta,putini stiu sa iubeasca... cel care iubeste,sufera,iar cel iubit isi bate joc...am dreptate?

M. spunea...

anonim 1... citeste te rog textul blind, ce l-am postat ceva mai de mult. o sa afli acolo parerea mea despre timp :)

anonim 2... nu stiu la cine te gandesti... oricum multumesc de sfat...
probabil ca ai dreptate cand spui ca a iubi inseamna a suferi, dar nu intotdeauna cel iubit isi bate joc. poate pur si simplu nu vrea sa fie iubit, nu de cine este iubit... viata ii mult prea complicata ca sa o reducem la cateva cuvinte. carti intregi nu pot sa explice asta. eu doar m-am defulat in scris :)
si oricum o poezie ramane mereu interpretabila :)