miercuri, decembrie 05, 2007

Mincinosul (in viziunea trupei MASCA)

Am fost acu seara la teatru. O piesa de teatru facuta de elevii liceului Emil Racovita din Baia Mare. Lume multa, sala plina, oameni printre randuri, inghesuiti, ce sa mai plin pana la refuz.
Elevii au jucat acceptabil, chiar foarte bine, decor simplu dar cu mult bun gust, nimic in plus, fara rost. Putin rigizi la inceput, emotii evidente, ici colo cate o replica uitata sau balbaita. Nu sunt omul care sa laude inutil sau sa critice inutil. Dar s-au descurcat. O comedie buna. S-a ras, s-a zambit. S-a comentat stupid din sala, majoritatea fiind elevi de la diverse licee. Dar peste toate o atmosfera placuta. Efecte foarte faine de lumini, o muzica aleasa cu gust ce se potrivea bine. De la house la rock, la rock simfonic.
Nu mai adaug nimic in afara de un joc cu adevarat talentat oferit de "mincinos" personajul principal, si doamna doctor mama celor doua fiice. Si Arlechinul, cel multicolor a jucat chiar foarte bine. Sarea si se invartea pe acolo, facea pe nebunul cu o naturalete innascuta. Toate astea sunt de bine;). Nu va expun 'plot-ul' aici. Citi piesa ca merita. E scrisa de Carlo Goldoni.

Trupa MASCA tine-o tot asa.
Si cateva imagini facute cu un telefon. Asa se explica calitatea proasta. :D


8 comentarii:

Anonim spunea...

mersi mircea ca neai facut putzina reclama si ai spus cuvinte de bine de trupa noastra.Eu sper ca la toti lea placut si au mers cu un gust placut de la teatru si cu gandul ca nu siau petrecut degeaba seara la teatru :) si va mai asteptam pe la noi ;))

M. spunea...

sincer tu ai fost tot farmecul piesei, cum ai aparut la sfarsti din spatele scenei, regele urs :))... stii ca de fapt toti te aplaudau pe tine =))

Anonim spunea...

mircea taci...ca...nui fruos sa lauzi omenii degeaba :))

Anonim spunea...

intr-adevar a fost un spectacol super...si ma bucur k a fost apreciat si sper k am fost la inaltimea asteptarilor celor ce au venit sa il vada...eu m-am simtit minunat, si deja mi-e dor;))...Doctora:)))

M. spunea...

doamna doctor, ma bucur ca treceti pe aici... nu sunteti cumva psiholog? :))
sa mai revii ;)

Anonim spunea...

diploma in psihologie nu am...dar cred k ma descurc;)..de ce?:))...

Anonim spunea...

cum de ce? doar sunt iesit din minti :)) am nevoie de ajutor specializat :))

Anonim spunea...

hmmm...la cazuri din astea grave nu ma bag:-SS:))...dar ce te-a scos chiar asa din minti?:))