luni, februarie 11, 2008

7 simptome ale indragostiri?

Prolog
e trecut de 12:30, iar eu am doar un paragraf scris dintr-o lucrare ce trebuie sa fie cam de vreo 3-4 pagini... nu am inspiratie deloc, se pare ca nici cafeaua nu ma ajuta, nici muzica, nu gasesc cuvinte sa imi exprim ideile, ca de idei nu duc inca lipsa... si uitatu-va si voi ce fac... is foarte curios voi ce parere aveti... noh inapoi la treaba...


1. te trezesti fara sa vrei gandindu-te la persoana respectiva
2. nu iti place cand cineva din anturajul tau o critica, chiar daca iti dai seama ca acel cineva are dreptate
3. iti place sa vorbesti cu ea... si o faci si pana la 4 dimineata chiar daca stii ca maine te trezesti de la cinci
4. de fiecare data cand se intampla sa fie prea aproape de tine, sa te atinga din greseala, sau sa iti zambeasca sau sa te priveasca sau doar sa crezi ca te priveste, inima sa inceapa sa iti joace feste si imediat sa iti creasca tensiunea
5. te bucuri cand gasesti lucruri comune ce va plac... sa mancati ciocolata, sa priviti stelele, sa cititi sau mai stiu eu ce...
6. incepi sa iti faci griji irationale in legatura cu persoana respectiva si incepe sa iti pese tot mai mult de ea, de ce face, unde merge etc.
7. cand se simte bine te simti si tu bine, cand e trista si tu esti trist, cand plange tie ti se intorc toate in tine si ai vrea sa rastorni universul sa nu mai planga (exagerez, da ai vrea sa poti face ceva sa nu mai planga, desi asta se poate extinde si la prieteni cu atat mai mult la persoana de care esti indragostit)

N.A.
daca mai aveti de adaugat va rog sa o faceti... daca ai toate simptomele acestea esti indragostit, sau doar esti bolnav si ai nevoie de comprese cu apa rece? :))

27 comentarii:

Anonim spunea...

acum ca le-am citit/.mi-e dor sa fiu indragostita,pffff.dar mai bine compresa cu apa rece:))).
cupar

Anonim spunea...

8. ai de scris un eseu, dar gandul iti sta doar la ea/el.
9. zambesti ,indiferent unde te alfi(mai grav e cand esti pe strada..:P), cand iti amintesti de el/ea sau de o conversatie avuta..

Si ar mai fi...dar ar cam trebui sa incep si sa termin eseul :D

Anonim spunea...

10. ai impresia ca ai baut prea multa cafea :D

M. spunea...

cupar:
niciodata nu e mai bine compresa cu apa, decat daca febra e din cauza sentimentului

didi:
ai foarte mare dreptate ar trebui sa le adaug la celelalte da inca nu am dormit de cand am terminat eseul, sau nu suficient

D.
se prea poate... deci tu zici ca palpitatiile ce le-am simtit nu sunt de fapt de la cafea :)) poate ai dreptate :)

Anonim spunea...

11.o iubesti chiar daca tzia spus uitama si chiar daca tzia spus nare rost, tu o iubesti si speri sa aiba un rost
12.o iubesti chiar daca nu gasesti nici un motiv sa faci asta

Anonim spunea...

anonimu ala era ursu

simonacratel spunea...

vad ca-ti merge bine! Ce posturi scriai cind am inceput eu sa te citesc! Heheeee....!

orice ar fi, indragosteala sau iluzie, agata-te de ea, ca-ti face tare bine.

:)

M. spunea...

urs... nush de ce da tu ai asa o constitutie a caracterului ca si a lui Ariza, un personaj din "Dragoste in vremea holerei" atat doar ca tu esti mai distrus ca si el, tu nu o sa cauti iubirea in iluzii si nu o sa faci compromisuri... sincer nush daca e bine sau rau :)

maiestatea dumneavoastra, umilul M.

Simona welcome back in lumea asta a blogurilor... zici ca e bine? te cred :)) oricum nu m-am lasat de tot de cel care am fost candva... de fapt o sa mai fiu, doar ca acum am alte prioritati decat sa meditez la (ne)murire :))

Anonim spunea...

:)) inconstientule
atunci chiar ai baut prea multa cafea

un simplu "eu" spunea...

altii se ascund dupa cuvinte...simple cuvinte care isi gasesc locul si rostul pe o foaie, putin cam prafuita, dar totusi stearsa de atatea amintiri..altii isi gasesc "ascunzatoare" in dragoste ... stau si ma gandesc..ma gandesc ca de fapt si dragostea reprezinta o viata..omul se naste din nou, iubind pe altcineva si moare odata cu despartirea de persoana iubita...hmm..stau si imi privesc ceaiul aflat pe birou langa mouse,...stau si ma uit la massuriile pe care le primesc...da maine ii Valentines Day....oare..oare sa fie o coincidenta ca eu am ales chiar acum sa dau acest comment?:! cine stie...poate aburul cald de la ceai o sa-mi spuna...sau poate un vis...un simplu vis...Totul se rezuma la un simplu "simplu"...dar in ziua de azi, omul face ca acest simplu sa fie complicat...

Anonim spunea...

bah ursule, ursul din mine itzi ese recunoscator pt afirmatzii...da...nebunu de eu poate o sashi gaseasca linishtea si cumintzenia sau poate o nebunie mai mare sau durere in boala pe care o are...asa ca...ceaaaaas :))

M. spunea...

intotdeauna am fost de parere ca noi complicam lucrurile mai mult decat sunt ele de complicate.
sper sa fie bun ceaiul :) si mersi de trecere

p.s.: nu exista coincidente

un simplu "eu" spunea...

da asa este chiar nu exista coincidente...in legatura cu "simplitatea" vietii.. se rezuma foarte usor.. omul este veriga slaba al acestui lant ce poarta numele de "viata" ,mai concret zis tot ceea ce a construit omul s-a intors impotriva lui..daca stai sa te gandesti...( nu fac referire la obiect de cult sau orice legatura referitoare la reigie ,dar se pare ca si religia in ziua de azi constituie o problema:(..)lumea se schimba... e ca un nor...in trecut, era un simlu nor ,iar acum este un nor care plange prin picaturiile de ploaie..si cerul e trist...daca stai sa analizezi, cand eram mic ne jucam "de-a v-ati ascunselea", iar acuma copii de 8 ani au id de messenger si au telefoane mobile...mdap.. ce sa faci probabil asta e firul ei...iar tu ursule recunoscator nu mie trebuie sa imi fi, ci Celui De Sus
p.s.: ceaiul chiar a fost bun!:P

M. spunea...

"eu", eu nu cred ca omul e veriga slaba a vietii, ci veriga cheie :), faptul ca majoritatea lucrurilor s-au intors impotriva lui e pentru ca motivatiile acelor lucruri au fost pe masura... sa zicem ca asta am meritat;
dap lumea se schimba, noi ne schimbam... e interesant cum se tampeste lumea din ziua de azi... sincer prefer un "De-a v-ati ascunselea" decat messu... si mobilul incepe sa ma sece cateodata :)) atat ca mi-au cam devenit indispensabile amandoua.

cand ploua, iti iei umbrela :)

p.s.: ai incercat ceai cu lapte? :->

un simplu "eu" spunea...

stii cum se zice nu?...soarele rasare pentru fiecare!..iar in le gatura cu motivatia gresesti..nu e vorba de motivatie..e simplu..e vorba despre ceea ce vrea omul.. din pacate viitorul se bazeaza pe exploatarea, in ziua de azi se pare ca omul nu se multumeste cu ceea ce are, ci cu ceea ce o sa aiba...da se pare ca am "deviat" de la tema "7 simptome ale indragostiri", pe o alta tema legata de om....

Anonim spunea...

i wish i was in love.. te face sa te simti in siguranta.. te face sa simti k iubesti viata..

un simplu "eu" spunea...

iubirea crezi ca face numai bine??...e adevarat e cel mai fumos lucru din viata oricarui din noi, insa are si parti negative...dar de fapt..nimic nu e perfect!

M. spunea...

"l for love" - sa fii indragostit nu te face sa te simti in siguranta, ci asta naste temeri, frustrari, indoieli, sperante de tot felul... sa fii iubit - asta te face sa te simti in siguranta

un simplu "eu" - aren't we a bit skeptical today :) nimic nu e perfect... dar tocmai aici sta farmecul si maretia acestei lumi, ca si in imperfectiune gasesti frumusete :)

Anonim spunea...

I once was truly in love.. si m-a facut sa ma simt in siguranta.. chiar daca nu a fost deloc reciproc :) sentimentul de iubire... iti da motivatie.. si motivatia la randul ei.. siguranta :)

M. spunea...

dap... e posibil sa fii indragostit, sa iubesti, ceea ce dupa cum ai zis tu iti da motivatie, motivatia naste in tine o oarecare siguranta... dar...
tocmai vroiam sa te contrazic, si sa zic ca iubirea nu a fost completa, ca are nevoie de reciprocitate, dar m-as fi inselat. ai dreptate. Ma gandesc la acum la Dumnezeu... nu prea e reciproca dragostea noastra... in fine :)

sper ca acel once sa se repete :)

Anonim spunea...

si eu sper :) si da, Dumnezeu ne iubeste cu o iubire desavarsita.. care (pentru un simplu 'eu') este chiar perfecta... doar k noi confundam uneori sentimentul asta cu alte mancari de peste.. si alteori se intampla sa actionam gresit.. asa cum Isus nu ar actiona daca ar fi in locul nostru... always think: What Would Jesus Do?

Anonim spunea...

holy crap!
i'm inlove!

Anonim spunea...

eu sunt indragostita de un vecin si mai rau e ca are pe cineva si eu la fel dar nu stiu cum naiba sa fac sa mi-l scot din cap ca e al naibii de rau . nu-mi sta capul la nimic . si in plus nu stiu daca e si el indragostit de mine sau doar se preface clar e ca el spune ca nu. cum imi pot da seama daca e sau nu indragostit? ajutati-ma va rog

samyyy. spunea...

frate sincer sa zic nu am fost indragostit nici odata ... imi bateam joc de fete le faceam sa sufere faceam tot ce puteam numa ca sa mi bat joc ... dar akm o aparut o fata in viatza mea si ca sa zic ca este printesa e frumoasa sunt de 3 saptamani cu ea si nu exista o zi in care sa nu o vreau langa mine nu exista o noapte sa nu o visez nu exista o zi incare sa nu o vad peste tot ... si pedeasupra mai sunt si gelos eu care nu am fo gelos nici odata si sincer nha o cert mereu .. nha mi a aratat foarte multe chesti ca ma iubeste dar nu stiu am o impresie ca ma va lasa cat de curand ce sa fac spunetimi e doar impresia sau ... asa va fi :(

samyyy. spunea...

frate sincer sa zic nu am fost indragostit nici odata ... imi bateam joc de fete le faceam sa sufere faceam tot ce puteam numa ca sa mi bat joc ... dar akm o aparut o fata in viatza mea si ca sa zic ca este printesa e frumoasa sunt de 3 saptamani cu ea si nu exista o zi in care sa nu o vreau langa mine nu exista o noapte sa nu o visez nu exista o zi incare sa nu o vad peste tot ... si pedeasupra mai sunt si gelos eu care nu am fo gelos nici odata si sincer nha o cert mereu .. nha mi a aratat foarte multe chesti ca ma iubeste dar nu stiu am o impresie ca ma va lasa cat de curand ce sa fac spunetimi e doar impresia sau ... asa va fi :(

Anonim spunea...

...Te simti ametit,nu poti sa mananci si iti doresti sa fi doar cu el pentru ca simti ca el este singurul remediu ...

Anonim spunea...

te gandesti numai lea ea te doare burta deoarece esti indragostit si multe altele eu numai la zambetul ei ma gandesc ... :))