marți, iulie 01, 2008

Ziua 1

A început pe la ora 8. m-am trezit cu chef de somn, dar totuşi m-am trezit. De fapt m-am trezit pe la 6:47 şi am coborât până jos să opresc ştergătoarele de la maşină. În fine am ajuns la lucru pe 9. Prima zi. Am stat împreună cu mister C. şi am stat, şi am stat, apoi am ieşit până afară, şi am stat şi pe afară un pic. Oricum, în timp ce stăteam ne aruncam ochii prin tot felul de reviste de design, îţi picau ochii din orbite cât de extraordinar de ingenioase şi utile în acelaşi timp erau toate lavoarele, duşurile, canapelele, scaunele, rafturile, băiile, bucătăriile, livingurile, dormitoarele, toate modelate după ultima tendinţă în design. Oricum plăcerea ni s-a înfundat. De fapt s-a înfundat ceva teavă prin baie, pe unde se scurge apa. Şi când trăgeai apa, bâlbâc-bâlbâc apa ieşea din adâncimi şi ca un mostru marin îşi întindea tentaculele peste podeaua din gresie Miraje, sau era oare Sant D’Agostino? Şi aşa ne-am petrecut noi timpul, între două desfundări, alte reviste de desing, şi un client. Pe la 7 am terminat cu desfundatul, am biruit valul de apă şi mizerie ce se ridica să ne revendice baia.

0 comentarii: