marți, decembrie 09, 2008

9 lucruri care nu imi plac, ba chiar pe unele le detest

1. oamenii care scuipa pe strada (fie saliva, fie seminte de floarea soarelui fie gume)
2. oamenii de nimic (ca si caracter) care se umfla mai urat ca gusa unui bolnav de tiroida si isi dau aere de oameni 'moderni', 'cultivati', de ce nu 'nobili cu radacini principiare'
3. argumentele ce contraargumenteaza opiniile mele... si pe care nu le pot contraargumenta (da stiu - e un moft, la fel ca blogul meu)
4. ciupercile suub orice forma (exceptand, binenteles, ciupercile de pe pizza)
5. sa mi se repete de de mai multe ori acelasi lucru fara sa fi cerut eu asta (ooh the horror)
6. sunt lenes
7. sa vorbesc cu oamenii (nici cu animalele, cu exceptia catorva persoane alese pe spranceana)
8. ca nu scriu cat as putea sa scriu de mult (si asta se incadreaza la sectia 'proasta intrebuintare a timpului liber')
9. ca nu reusesc niciodata sa expun o idee fara a face completari in paranteze (q.e.d.)

0 comentarii: