duminică, decembrie 28, 2008

si sunt in concediu...

si ce relaxare :))
am visat cateva saptamani la 'vacanta' aceasta de craciun. binenteles ca nu e deloc ca si in visele mele, insa exista (mereu) o parte buna. Aceasta ar fi teancul de carti ce il tin pe birou in speranta ca le voi citi cat de repede. insa la cat de putin citesc, desi am mai mult timp liber, nu cred ca termin vreo carte pana incep din nou lucrul. Iata deci lista cartilor. Sunt in ordine aleatorie, luate de sus in jos. importanta sau criteriul dupa care le citesc este starea mea in momentul in care pun mana pe carte. Daca simt ca am chef de ceva lent iau ceva de Mann, daca vreau actiune sau mister Agatha, sunt visator - ceva fantasy. Ati prins idea.

His Dark Materials (the trilogy) - Philip Pullman
Visul unei zile de vara - Lafcadio Hearn
Biblia
Omul care era Joi - G.K. Chesterton
The Bible (KJV)
Anna Karenina - Lev Tolstoi (2 volume)
Numele trandafirului - Umberto Eco (asta e pe rol acuma)

0 comentarii: