joi, iunie 18, 2009

Ea e Suzuka

Vreau sa va fac cunostinta cu ea. Cu Suzuka. Cine e Suzuka?
Suzuka e cateaua mea si a Dianei. Un husky siberian de toata frumusetea.
Pana sa o intalnesc pe ea nu imi placeau ochii negrii, dar ai ei ma fascineaza.

Multumesc Vlad (tie si parintilor tai) pentru fapta buna care ai facut-o. Ai implinit un vis care statea ascuns si prafuit undeva in inima mea de peste 15 ani.

Deci, ce sa mai.



Am sa mai pun curand poze cu splendoarea asta de caine.



P.s.: mai aveti azi maine si poimaine sa trimiteti textele voastre pentru concurs. maine seara am sa postez premiile (cred)

5 comentarii:

miss T spunea...

aw, e superba!! eu il am pe Luc. acum are 8 ani si il am de cand avea doua luni. e un caine absolut genial, asa ca iti inteleg entuziasmul. iti doresc sa stii sa te bucuri de toata dragostea pe care Suzuka o are de oferit! :)

Dilaila spunea...

uite..daca iti place asa mult cainele tau;)) http://www.funpic.hu/swf/monitor_cleaner.swf

D. spunea...

Delia.... scarbos

Lia spunea...

concursul tau e interesant... unde se posteaza textele? :) .

M. spunea...

textele se trimit pe adresa urmatoare: umircea2003@yahoo.com astept textul tau lia