miercuri, noiembrie 25, 2009

Sa va povestesc despre...

Ce? despre cum a fost aseara la Dan Puric? Nici macar nu am avut inspiratia sa iau aparatul cu mine sa ii fac o poza. Sau sa cumpar o carte sa imi dea autograf... Ah lipsa asta de inspiratie in momentele cruciale.

Sau poate vreti sa va spun ca Salman Rushdie (aveti aici pagina de pe wikipedia despre el) e la Bucuresti. Si eu sunt la Baia Mare. Si nici macar nu pot sa ajung in urma avionului lui si sa strig dupa el "Ma, Salmane, stai ma!" (cei care au fost la Dan Puric stiu de ce)

Sau poate vreti sa va spun despre cartea ce am primit-o - "Zilele Regelui" de Filip Florian. Si are si autograf. Multumesc lui Filip Florian si lui Dragos C. Butuzea. Imi vine sa o mananc.

Poate am sa fac cate o poza tuturor cartilor cu autograf pe care le am. toate doua :)) 

Apropo de mancare, are rost sa va spun ca sunt infometat? Ma roade stomacul si mintea.

1 comentarii:

georgiana spunea...

deci Dan Puric?
e super ce zice omu asta.serios.e bun in ce face.