miercuri, decembrie 02, 2009

Initial...

ma gandeam sa scriu pagina a 11-a din povestea fara nume, insa am observat ca acesta e cel de-al 300-lea post al meu. Un numar mare de povesti, de ineptii, ca au fost din astea, de trairi, de opinii, de videouri, de poezii si daca s-ar strange toate intr-o carte ar face o carte destul de groasa.

La postul cu numarul 100 faceam o introspectie a cine eram eu. Acum nu am sa fac nici una, sunt in plin proces de redefinire, de redescoperire a propriei vieti, a propriului suflet si a directiei spre care ma indrept.
Azi-noapte, chircit in pat, cu geamul deschis, ascultand vuietul, franele, motoarele masinilor ce treceau pe strada, am realizat ca am facut o multime de compromisuri si ca sunt departe de a fi sfantul ce cred ca sunt. Sunt departe de mine. De aceea ma redefinesc si ma caut.

Ziceam ca nu am sa fac o introspectie si hop m-am lansat in una. Am picioarele reci, mintea ingreunata si ma simt obosit, dar nu batran, iar oboseala e de ordin psihic. Ma simt ca un tanar obosit.

Vreau doar sa va reamintesc de micul concurs. Cine da cel mai fain nume povestii fara nume castiga o poveste special destinata pentru el, poveste scrisa de mine sau o carte buna, pe care am sa o achizitionez din banii mei, de la anticariat - stiu eu unul fain de tot in Baia Mare.

Acesta este deci postul 300. Infig virtual in solul bitilor o piatra de aducere aminte a faptului ca am ajuns aici si ca merg mai departe.

Maine pun si pagina 11 din poveste, asa ca sa fiti linistiti :)

Acum astept urarile voastre de la multi ani sau la mai mare, sau ce vreti voi.

1 comentarii:

Anonim spunea...

Da, probabil, de aceea este