miercuri, ianuarie 21, 2009

16. poezie de Andrei Ruse

prietenii mă mai întreabă de tine

şi de cele mai multe ori

prefer să le spun că ai murit


habar nu ai

în câte incendii te-ai topit

câte tiruri au dat peste tine

alunecări pe coji de banane în staţii ratb

scurtcircuite şi câte alte accidente


habar nu ai

câţi oameni am îngrozit

câţi conduc mai precaut


câţi sting ţigara după ce o aruncă

şi îşi verifică ţevile de la gaze


câţi sau rugat pentru tine


câţi se iubesc mai mult


am o cutie mare acasă

plină de scrisori lumânărele

flori şi tot felul de papiţoaie

pe care m-au rugat să ţi le las la cimitir


le privesc şi râd

pentru că habar nu ai

câţi oameni încă se gândesc la noi

şi sunt mai buni



ma plimbam din blog in blog, si de aici am ajuns aici, apoi aici. am auzit despre andrei ruse destul de multe in special datorita reclamei online a romanului "Soni", roman pe care inca nu l-am citit si nici nu stiu daca am sa-l citesc curand, dar nu asta are importanta. Am dat peste poeziile publicate de Andrei Ruse. Unele sunt bune, placute, altele te plictisesc, insa multe dintre ele au ceva care face ca versurile sa fie inconjurate de o aura interesanta. majoritatea lor au fost traite si s-au nascut din experienta poetului (cel putin asa cred si asta e impresia ce mi-au lasat-o).

poezia de mai sus e cea care mi-a placut cel mai mult. m-a si amuzat, mi-a si lasat un zambet trist.

1 comentarii:

Unknown spunea...

Merci! sigur ca da :)