luni, mai 18, 2009

Ivan turbinca, omul care a pacalit moartea... sau nu

Cei din Baia Mare carora va place teatrul nu rati spectacolul Ivan Turbinca. O combinatie de fum, muzica, proiectare video, lumini, balet, dans, si joc scenic foarte bun. Si in acelasi timp amuzant.
Premiera a fost aseara si a fost un succes. Starurile cele mai ovationate: Ivan (evident), Aghiuta (un drac cu dubla personalitate), si moartea pe role (la propriu).

Raiul si cerul se vand la supermaket.
Moartea poarta peruca.
Dumnezeu e intr-un scaun cu rotile.
Petru e cam nerabdator si razbunator din fire,
Iar Ivan... Ivan, ei... e prea pacatos pentru Rai, din Iad l-au dat afara, iar moartea fuge de el. Ce sa mai, fiu' ploii. Dar o comedie de prima mana. Razi cu lacrimi (sau poate lacrimile sunt din cauza grenadelor fumigene care invadeaza sala (asta fiind unul din putinele puncte slabe). Dar cantecul lui Ivan intr-o franceza sobra si intr-un costum mov lucitor te face sa treci peste toate neajunsurile si la urma sa canti impreuna cu el: PASOLNA TURBINCA!

Toata lumea PASOLNA TURBINCA!

p.s.: ce mi s-a parut foarte tare a fost faza ca la sfarsitul piesei Ivan trecea de cealalta parte a cortinei din tuburi metalice care reprezenta capturarea cuiva in turbinca. Nu stiu daca a fost gandita aceasta mutare cu acest scop, dar impresia pe care mi-a lasat-o e ca Ivan a prins publicul in turbinca :D.
p.s.2 am intrat pe o usa am iesit pe alta, prin poarta raiului :)

3 comentarii:

Gabri est là spunea...

Aici Aghiuta speaking! Am gasit pe net, din intamplare, ce ai scris despre premiera de aseara a spectacolului "Ivan Turbinca". Nici n-ai idee ce m-a bucurat ce am citit! Iar intotdeauna o parere venita din partea unui spectactor, e mult mai importanta(cel putin din punctul meu de vedere)decat cea unui critic de teatru. Pentru omul care vine ca spectator facem ceea ce facem! Pentru voi existam! Saptamana asta vom juca din 2 in 2 zile si alte spectacole!Te asteptam cu drag!

M. spunea...

Blogul meu da in fantastic, e in delir :))
multumesc aghiutza de trecere. chiar nu ma asteptam.

multumesc de invitatie, si cu siguranta am sa mai trec.

Anonim spunea...

oaii sa vezii ce reusita ii si jocul de-a vacanta.....razii 2 ore intruna....niste oameni talentati de numa :D