joi, noiembrie 19, 2009

bla bla bla

Cateva chestii diverse, generale sau cum vreti  voi.

Cei mai multi vizitatori pe blog si cei mai insistenti, spre uimirea mea, nu sunt din baia mare ci din Bucuresti. felicitarile mele si multumirile mele bucurestenilor. 

Un alt lucru: lumea s-a plictisit de poveste asta fara nume sau asteapta cu nerabdare pagina 8, prima din capitolul doi? Poate doar mi se pare :D 

Sunt tare prins intre traduceri, proiecte de psiho-pedagogie si realizarea unui scenariu de reclama tv. Ghiciti ce ma atrage cel mai mult si ma impulsioneaza?

Am nevoie de muzica. recomandati ceva?

Vreau sa merg undeva... in Anglia, Japonia sau Islanda, dar nu mi-ar detesta sa vizitez o parte din Rusia - Moscova si Sankt Petersburg. Ceva recomandari?

Am iar, vreo 3-4 carti incepute si sper sa termin acuma seara una din ele. Imi place Alain de Botton. Pentru mine, "Eseuri de indragostit" e un debut. E si cea despre care zice el, aici, ca e cea mai buna dintre cele pe care le-a scris. Nu am putut respecta sfatul lui - nu aveau la biblioteca respectiva carte.

Sa va zic, sa nu va zic? Vine Dan Puric la Baia Mare si va avea o conferinta pe tema... da, ati ghicit! "Omul frumos"

Am jocul Super Mario :D + o multime de alte jocuri din seria Mario

0 comentarii: