sâmbătă, septembrie 29, 2007

Be Aware

Nu ştiu exact motivul pentru care am ales să postez poezia aceasta aici. Azi când am citit-o inima îmi zvâcnea cu putere şi parcă am fost luminat: “da. Dragostea e periculoasă. Mă avânt ca idiotul fără să ţin seamă de rănile ce le poate produce. De câte ori am fost rănit, şi am zăcut zile întregi în neştiinţă, în şanturi ca un soldat doborât în război de gloanţele inamice datorită lipsei armurii, sau a carcasei de broască ţestoasă”. Sper să o savuraţi şi voi.


precauţie

de Marin Sorescu


M-am îmbrăcat c-o armură

Făcută din pietrele care-au rămas

După ce a trecut apa.


Mi-am pus o pereche de ochelari

În ceafă,

Ca să pot vedea numai

Cu mintea

De pe urmă.


Mi-am protejat

Mâinile, picioarele, gândurile,

Nelăsând nici un loc liber

Care să poată fi atins de mângâieri,

Ori de alte otrăvuri.


Chiar inima din piept

Mi-am acoperit-o cu o carcasă

De broască ţestoasă

Ce-a trăit 800 de ani.


Când totul a fost gata

I-am răspuns tandru:

- Şi eu te iubesc.

1 comentarii:

Anonim spunea...

of,, tre sa copiez si sa deselectez, ca sa deselectez ca sa vad ce scrie


of of:P

delia