vineri, noiembrie 16, 2007

Nebunul de negru

Cuvintele rătăcesc prin mintea mea.

Nebunia pare să fie în control.

‘Lipsa de sens’ e rege,

nebunul [eu] sunt regina lui.


O frunză ciudată creşte

Adânc în viscerele unei pietre

Ca să dea naştere putreziciunii,

sentimentelor necunoscute şi neexprimate.

Gheaţă, foc, frig şi căldură dansează în jurul meu

Ce îţi pasă? Cine mai e ca şi mine?


Închis între patru pereţi de piatră,

Nu pot respira, nu pot gândi,

nu pot supravieţui, dacă tu nu cânţi.

Depăşind linia nebuniei,

mă aşez şi te aştept... să mă iei de mână.

Inimile noastre să se topească ca şi două metale

Şi să devină una… să bata în acelaşi timp.


Nu e nici o speranţă pentru ‘Annelida’

Ce se târăşte prin întuneric.

Sunt doar un nebun lasat singur.

12 comentarii:

simonacratel spunea...

mi-a placut.

:)

nu vreau sa-ti explic ce-am inteles, pentru ca poezia nu are nevoie de explicatii

M. spunea...

:))
sigur ca nu are. de aceea nu oricine ajunge poet :))

sper ca ti-a placut :P

Mikidos spunea...

hm..e buna domnule! ma simtz nevoita sa scriu una foarte buna:)) sa vedem ce pompitza imi iese! Hahaha!

simonacratel spunea...

ce sa zic, trebuie sa recunoastem amindoi ca invingatoarea e Mihaela, desi n-am facut concurs, nu?

:)

M. spunea...

pai... eu nu sunt poet, doar ma prefac :)) sa le fac in ciuda si sa ii stresez pe altii.
:D

da. ea e nebuna de negru numarul 1 :P

M. spunea...

sper ca nu se supara mihaela ca am facut-o nebuna :))
am uitat ghilimelele

Mikidos spunea...

cum sa ma supar M.? eu stiu ca sunt nebuna:))
deci care e leapsa? ce facem urmatorul lucru artistic?

M. spunea...

nush. tu trebuie sa decizi :) simona a venit cu usa, eu cu poezia, asa ca e randul tau :D

simonacratel spunea...

a, da, asta e o idee buna, propunem fiecare pe rind. :)

imi plac democratiile

lol

M. spunea...

eu prefer monarhia nu stiu de ce. poate pentru ca imi place mult atmosfera din basme cu un imparat care conduce o tara si care are grija de supusii lui, nu o suta de oameni care conduc o tara si isi bat toti joc de ea :D

simonacratel spunea...

nu vorbeam de democratia din romania, hahaha

vorbeam de mica noastra deomcratie de pe blog

:)

Anonim spunea...

si mie imi place monarhia:))) nici eu nu stiu de ce:P ne mai auzit M? m-ai facut curios ca nu stiu cine esti:D