marți, noiembrie 18, 2008

vreau sa fiu liber

viata se scruge din trupul meu
neincetat ma-ntreb cine sunt eu
mainile acestea sunt vinovate
omul acesta e plin de pacate

sunt doar o masca-nsangerata
un simplu pion intr-un joc grotesc
o papusa legata cu sarma si ata
ei canta, iar eu dansez

vreau sa fiu liber
vreau sa fiu liber
cine poate viata-mi reda?
vreau sa fiu liber
vreau sa fiu liber

as vrea sa fie doar un vis
un cosmar din care ma voi trezi
_____________
_____________

vreau sa fiu liber
vreau sa fiu liber
cine poate viata-mi reda?
vreau sa fiu liber
vreau sa fiu liber

mai este oare har de-ajuns, sa ierte pacatul meu
mai este oare bunatate-n cer, (sa ierte pacatul meu)

vreau sa fiu liber
vreau sa fiu liber
cine poate viata-mi reda?
vreau sa fiu liber
vreau sa fiu liber
Doamne tu ma poti salva?


n.a.: liniile si paranteza reprezinta slaba mea memorie. nu imi mai aduc aminte versurile respective. melodia si versurile au fost facute pentru o mica piesa de teatru. sper ca in viitorul apropiat sa pot sa pun si melodia. pareri?

0 comentarii: