sâmbătă, octombrie 31, 2009

Doamne, mai ţii Tu minte ?

Doamne, mai ţii Tu minte cearta noastră de acum 5 ani?

Când eu voiam să mă fac architect,

să proiectez universuri, lumi şi oraşe, să creez?

Mai ţii minte Doamne ce mi-ai zis atunci 

ca răspuns la strigătul meu de animal prins în capcană?

Cuvântul Meu îţi este de-ajuns!

Deşi atunci nu am crezut pe deplin lucrul acesta,

Acum îl cred.

Pentru că doar Cuvintele Tale Doamne au puterea

De a creea universuri. 

Şi parte din acea putere mi-ai dat-o şi mie.

Şi de atunci şti ce fac Doamne?

Proiectez lumi.

Dar nu folosesc creion, hârtie milimetrică şi liniar

sau cărămizi, piatră şi mortar,

ci folosesc

cuvinte.

9 comentarii:

Diana spunea...

foarte foarte frumos!!! îmi place ;) mult

M. spunea...

Diana, am zis eu ca o sa va placa :P

Diana spunea...

într-adevăr ;)

Anonim spunea...

acel `ţi` din titlu e intenţionat scris aşa?

M. spunea...

@anddij nu. e greseala din graba :) mersi de observatie.

Anonim spunea...

Pentru că Cuvintele Tale Doamne au puterea

sugerez o modificare

Deoarece Cuvintele Tale Doamne au puterea

M. spunea...

@anonim da si mie imi suna cacofonic... am modificat. altfel, dar tot imbunatatire cred ca se numeste

multumesc de sugestie :)

Anonim spunea...

spyder jackets spyder ski jackets spyder jackets [url=http://www.spyder--jackets.com/]spyder jackets[/url] www.spyder--jackets.com

Anonim spunea...

[url=http://www.pro-medstaffing.com/michaelkorshandbagsj4.html][b]michael kors handbags outlet[/b][/url] There are more than one main types having to do with urinal filter filtration that is available so that you have urinal building blocks and filtration system that could be purchased if you don't have an all in one urinal not available are made and Take action leaving an all in one population group about it is certainly plausible or otherwise a woman or man very) [url=http://www.pro-medstaffing.com/michaelkorshandbagsj4.html][b]michael kors outlet[/b][/url]